Első benyomások

2019.06.21

A férjemmel hamarabb érkeztem Máltára, hogy jobban meg tudjam ismerni ezt az országot és kikapcsolódhassak. Sokat olvastam a kis szigetcsoportról és már fölötte repülve pozitív csalódások értek. Sajnos sok rosszat olvastam, kopár, sivár, poros, koszos, nincsenek növények, büdös van. Szerencsére ebből semmi nem igaz, már a magasból láttam, hogy rengeteg növény van, van mezőgazdaság és különlegesek az épületek. A reptérről Sliemába tartva csak ámultam a gyönyörű színekben pompázó virágokon. Az utcákon járva valóban néha hegymászónak érezhetem magam, de ez nem fog ki egy olyan emberen, aki a Bükk lábánál nőtt fel. Holnap és holnapután szeretnénk megnézni a két szomszédos kis szigetet, Gozót és Cominót, biztos vagyok benne, hogy remek élményeink lesznek! :)

© 2019 Maklári I. István Általános Iskola
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el