Változatos keddi napom

2019.06.25

Ma az első 90 perces angol óra után a tanár javaslatára átkerültem egy másik, kicsit kezdőbb csoportba, ahol már sokkal többet tudok beszélgetni a csoporttársaimmal és jobban értem őket. Sajnálom a régi csoportot, mert nagyon szórakoztató volt a tanár és kedvesek, szimpatikusak a csoporttársak, de hasznosabb számomra az új csoport.

Az ételek, étkezés és éttermi protokoll volt a téma. Végig párban vagy kis csoportban dolgoztunk, a beszéden volt a hangsúly. Délután érvelnünk kellett, mire lenne a legnagyobb szükségünk a túléléshez egy hajótörésnél. Aztán tabu-t játszottunk, az én csapatom nyert!

Fél 3-kor vezetett idegenvezetéssel városnézésre mentünk Vallettába, nagyon különleges város, engem elvarázsolt, főleg miután megnéztünk egy 3D filmet Málta történetéről.

A mai is egy rendkívül tartalmas nap volt, mivel nem ismertem Málta történelmét, a film volt a legnagyobb élmény számomra.


© 2019 Maklári I. István Általános Iskola
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el