Utolsó egész napom Firenzében

2019.08.10

Legalábbis ennek az utazásnak, kurzusnak, tanulásnak lassan vége. Nem  vagyok biztos abban, hogy többé nem jövök ide. Elvarázsolt a hely a girbe-görbe utcácskáival, gyönyörű templomaival és dómjaival. Azzal is elvarázsolt, hogy folyamatosan történik valami, hogy eszméletlen szépségeket látni itt .......

És még van szerencsehozó malac is, akinek már fényesre simogatták az orrát a turisták és a helyi szerencsevadászok. A malac a Ponte Vecchio-hoz nagyon közel egy bőr-piac szélén üldögél! A Ponte Vecchio az Arno folyón átvezető, aranyművesek boltjaival beépített középkori kőhíd. Neve a világ legismertebb hídjaié között szerepel. Jellegzetességei - melyeknek hírnevét is köszönheti - a fecskefészekként oldalaihoz épített kis műhelyek, ahol egykor mészárosok, ma ötvösök, aranyművesek dolgoznak-árusítanak, ezért az aranyművesek utcájaként emlegetik a hidat.

Nehezen, de elhatároztam, hogy nem megyek ma kirándulni. Pont kettő hete jártam  végig ezt az útvonalat és csodáltam meg a Toszkán tájat! Viszont nem tudtam eljutni két hét alatt sem a Boboli kertbe! Ma elmegyek! - ígéret magamnak! 

Itt olvashattok bővebben a kertről és a Pitti-palotáról:  https://utazom.com/olaszorszag/firenze/latnivalok-firenzeben/a-pitti-palota-es-a-boboli-kert

Sajnos "baleset" ért! Annak ellenére, hogy egészen jó fényképezőt is hoztam magammal, sőt a telefonom is egészen jó képekre képes, nem tudtam egyetlen fotót sem készíteni. A fényképező a szálláson maradt a telefon lemerült! Ez persze semmit sem von le a látvány élvezetéből .... fényképeket pedig kértem azoktól, akik  tudtak fotózni! :) Köszönöm!

És ezek után még mindig maradt időm piacolni! Imádom ezt is!

© 2019 Maklári I. István Általános Iskola
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el