Napi kihívás

2019.10.13

Érkezz meg éjszaka egy kórházban lévő hosthoz egy idegen városban!

Az első. Olyan járatot választottam, hogy mire kikeveredtem a baromi nagy barcelonai repülőtérről, megtaláltam a vonatot, bevonatoztam a városba, addigra már 10 óra körül járt az idő.  Én - kis egri - azt hittem, üres utcákon fogok vonulni a szállásom felé. Hát itt nem úgy van. Vacsora, borozás, beszélgetés. Ez van tíz után.

Amiért még tartottam ettől az éjszakától, az a szállásadó.. Nagyon cuki volt, egy csomó emailt és What'sApp-üzenetet küldtünk egymásnak. Majd utolsó pillanatban kiderült, hogy kórházba megy, itt sem lesz éjszaka. Egy barátnőjét szervezte be. Vele tartottam utolsó nap a kontaktot.

Szóval: ezért írtam, hogy kihívás.  Éjszaka, egy kórházban lévő hosthoz érkezzek meg egy vadidegen városban. Szuper módon kitaláltam.

Ami a lényeg: sikerült, a kihívás teljesítve.  Érdeklődtem, segítséget kértem, tartottam a kapcsolatot.

Este még beszélgettünk a barátnővel, Veronikával.  Megmutatott mindent, kaptam Barcelona-guide-ot is.

Masnap reggel korán keltem, bár alig tudtam aludni. (Régi ház, zörgő lift.) Az első sétám a Sagrada Familia felé vezetett. Csak kívülről néztem meg, aztán mentem tovább  a beach és a kikötők felé. Mindegyik gyönyörű volt.  A város maga is. Nekem nagyon nyitottnak és fiatalosnak tűnik.

Végigsétáltam az egész parton, visszamentem a szállásra, hogy pihenek egy kicsit. Ez nem jött össze.  Egy óra múlva már megint a városban voltam, most a Casa Mia és a La Rambla volt a cél.  Gaudi műve fantasztikus, a Rambla is kihagyhatatlan.  Letértem még a gótikus negyedbe, nagyon jó volt ott bolyongani a sikátorokban. Két gótikus  templomot is megnéztem.