Első napom Firenzében

2019.07.21

Rögtön helyesbítek, hiszen az első nap előtti dolgokkal szeretném kezdeni. Az utolsó napokban rettenetesen kezdtem félni, aggódni! 

Hogy min? Mindenen!

  • otthon vagyok valami fontosat (mivel nagyon gyakorlott utazó vagyok, mindenre tudtam a választ is);   válasz: legyen nálad minden fontos papír, okmány, pénz - a többi pótolható
  • nem érek oda, eltévedek, nem elegendő a nyelvtudásom;   válasz: van nálam telefon, sőt powerbank is

Ezek ellenére tartottam az egésztől , hiszen ez az első utazásom külföldre EGYEDÜL.

Volt időm az elmélkedésre, hiszen FlixBus-szal  érkeztem Firenzébe, így mintegy 22 órámba került Maklárról a Via del Corsoba - ba jutnom. Tehát alaposan  végig gondolhattam, mit is várok attól a kurzustól, amely a "Boldog iskolát, a pozitív szemléletű oktatást, és az ehhez társuló, szükséges készségeket" hivatott bemutatni.

Nagyon boldog voltam , amikor megérkeztem a firenzei szállásomra. Azután semmi egyéb nem volt a terv, mint ismerkedés a közvetlen környékkel és felvenni a kapcsolatot azokkal a magyarokkal, akik ugyancsak a Happy school ....  c. kurzusra érkeztek. Az egyikükkel találkoztam is! Jól alakul a dolog! 


© 2019 Maklári I. István Általános Iskola
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el