Első nap az iskolában

2019.08.05

Már tudtam, hol van az iskola. Tudtam nagyjából azt is, hogy mire számíthatok! A szállásomtól az iskola 600 m-re, vagyis kb 8 percnyi sétára van. Ami nem sok, de a hőmérséklet általában 36-42 fok között van! És a páratartalom is viszonylag magas. Izzadunk!

Az iskolában gyorsan megkerestem a hirdető táblán melyik teremben leszek és egyáltalán kikkel! Ez mindig izgatott várakozással tölt el! Nagyon meglepődtem, hogy a csoportunkban  max létszám lesz (3 lengyel, 2 ciprusi, 1-1 spanyol, osztrák, bolgár és 4 magyar) Meglepődtem azon is , hogy a csoport összetétele 5 ffi és 7 nő tanár. 

Az gyorsan kiderült, a kurzus felépítése hasonló az előző tanfolyaméhoz! Nagyon tetszett megint az "ice-break" játék, most kicsit nehezített változata.  

Az iskoláink bemutatása során megint megfogalmazódott bennem, hogy annak ellenére, hogy hat nemzetet képviselünk és szinte mindenki más típusú  iskolát (magán-, állami-, egyházi iskola) képvisel  egészen hasonló problémáink vannak és a nehézségek ellenére is JÓ TANÍTANI! 

© 2019 Maklári I. István Általános Iskola
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el