Csodás hétvége után irány az iskolapad

2019.06.24

A hétvége fantasztikus volt, szombaton körbementünk Gozón a hop on hop off busszal, aztán egy 4 km-es tengerparti túrával elkalandoztunk az Ix-xini öbölbe, ami bár nem volt olyan szép, mint a fényképeken, de jól esett az úszás és izgalmas volt az út, láttunk nagyon szép este nyíló virágokat és a kövek között élő kis állatokat. Szerencse, hogy a komp éjjel-nappal jár, éjfélre sikerült hazajutnunk.

Vasárnap befizettünk egy hajókirándulásra Comino szigetére. Négy órányi szabad programra volt lehetőség a szigeten, fürödtünk és kirándultunk a Blue Lagoonban. Habár a koktél és fagyiárus bódék közelében lévő homokos tengerparton tömeg volt, de minket ez nem zavart, mert pár méterrel arrébb a sziklás részeken bőven volt hely a hátizsákunknak és törölközőnknek, mi pedig a kristálytiszta azúrkék tengerben snorkeleztünk. Aztán elsétáltunk egy közeli öbölhöz, ahol egy barlangba is beúsztunk, nagyon izgalmas volt.

Ma volt az első napom az ETI Malta nyelviskolában. 7 fős a csoportunk, egy osztrák, két francia, egy német, egy spanyol, egy lengyel csoporttársam van, közülük kettő tanár. A mai angol feladatok főleg az ismerkedésről, magunk és a társak bemutatásáról szóltak a reggeli eligazítás után. A kávé szünetben üdvözlésképpen megvendégelt minket az iskola egy kis máltai étellel és itallal.

Az angol órák után a férjemmel ellátogattunk a bugibbai óceanáriumba, búvárkodás helyett ilyen módon ismerkedtünk a tenger élővilágával. Este pedig a csoporttársaimmal vacsoráztunk abban az étteremben, amit az angol tanár javasolt, a Gululu-ban. Nagyon jól éreztük magunkat!